window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-XBJYH6ME7W');
Traditioneel OostersVeilig betalen met iDEALVóór 15:00 besteld = Vandaag verzondenIngevroren verzonden

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe lang kan ik de maaltijden bewaren?

Onze maaltijden zijn 3 maanden houdbaar in de vriezer. In de koelkast zijn de maaltijden twee tot drie dagen houdbaar.

Kan ik de maaltijden invriezen?

Ja, dit is zeker mogelijk! Onze maaltijden zijn bij ontvangst nog bevroren!

Hoe kun je de maaltijden opwarmen?

Je maaltijden zijn met zorg bereid door onze chefs en jij hoeft de maaltijd alleen nog even op te warmen in de magnetron. Op het etiket van de maaltijd vind je de specifieke opwarminstructies van de maaltijden. Over het algemeen gelden de volgende opwarminstructies:

Magnetron: 3 – 4 minuten op 600 watt

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen van meer dan € 150 Gratis verzending
Bestellingen van €100 – €150 €3.95
Bestellingen van € 0,00 – €100 €5.99
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Op maandag t/m donderdag voor 15:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden. Wij verzenden onze bestellingen van maandag t/m vrijdag.

BELANGRIJK: 97% van de pakketten wordt de volgende dag geleverd. Er is altijd 3% kans dat een pakket een kleine vertraging oploopt.

Hoe worden de producten geleverd?

Onze maaltijden worden bevroren verpakt in een speciale verpakking waaraan droogijs wordt toegevoegd. Deze combinatie zorgt ervoor dat je pakket circa 50 uur bevroren blijft. Dus ook als er een vertraging ontstaat bij de post en je pakket een dag later aankomt is jouw maaltijd nog steeds bevroren.

Ik ben niet altijd thuis. Wat als de bezorger mijn pakket niet af kan leveren?

Weet je niet zeker of je thuis bent? Laat je pakket dan leveren bij een PostNL service punt. Hier kun je je pakket dan afhalen zodra het daar geleverd is. Door onze speciale verpakking blijft je bestelling ook bij een postNL servicepunt gewoon bevroren.

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling door ons is ingepakt en verzonden ontvang je een email met de track & trace code. Hiermee kun je je pakket volgen en blijf je op de hoogte van het aflevermoment.

Ik heb geen bestelbevestiging of track & trace gekregen?

Na het plaatsen van je order ontvang je een bestelbevestiging via de mail. Heb je deze niet ontvangen? Check dan even je junkmail.

Zijn jullie maaltijden halal?

Ja, al onze maaltijden zijn halal.

Ga naar de bovenkant